Wie weet de waarde van deze hele mooie stenen Bierpul ?met het merk Gerzit....zie foto bodem.

Deze bierpul gekocht in kringloop voor 4 euro...met 4 afbeeldingen van de 4 jaargetijden...prachtig reliëf..met de kleuren ivoor creme op groen en versierde tinnen deksel met druivenranken.. onbeschadigt .heb al veel gegoogled ...maar niks gevonden.
Ook uit welk jaar en waar vandaan, denk zelf Duitsland.maar weet dat niet zeker.

Toegevoegd na 20 minuten:
nogmaals een poging om de foto's erbij te doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar is de foto?
MissBiggie
11 jaar geleden
Xie ook niks ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
had er twee foto's bijgedaan.....dacht ik.maar goed net weer toegevoegd
MissBiggie
11 jaar geleden
Xie nog nix ...

Het beste antwoord

Ze staan op Ebay vanaf $20,- (dollar)

Toegevoegd na 2 minuten:
en ook op een Duitse veilingsite
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar? ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ben blij met het antwoord.bedankt

Andere antwoorden (1)

Ook zonder foto mag je rustig aannemen dat de waarde van die mooie stenen bierpul 4 Euro is. Er werken heel wat vrijwilligers bij de kringloop, en het beoordelen en prijzen van de spullen gebeurt niet door één vrijwilliger. Er is dus veel kennis aanwezig, over wat de verkoopwaarde van de spullen is, en de kans dat je een vergeten Rembrandt of van Gogh, òf een bierpul van 300 Euro voor een prikkie meeneemt is uit te sluiten.

Daar komt nog bij dat als je bierpul heel veel geld waard zou zijn, dit al de 2e misser zou zijn, want dan zit niet alleen de kringloop er flink naast, maar ook diegene die de bierpul daar heeft gebracht.

In het gunstigste geval is je bierpul 8 Euro waard (100% winst) maar dan moet je 'm nog wel zien kwijt te raken, en ook een waarde van 8 Euro is niet echt opwindend.

Wees blij dat je voor 4 Euro zo'n mooi ding op de kop hebt getikt, dat je geld naar een goed doel gaat, en geniet van je prachtige bierpul!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is rond de $20 dollar waard, en in Duitsland € 20 euro, dus dat wil niks zeggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraagprijs van een handelaar zegt niets over de werkelijke waarde van een object. De cataloguswaarde van een nederlandse postzegel uit b.v. 1950 is 25 Euro, en diezelfde postzegel wordt verhandeld voor 2,50 Euro. Dat is 10% van de cataloguswaarde.