van wie is dit schilderij?

ik zoek de naam van deze schilder kan hem niet vinden lijkt op J.mit of Smit of Jilz.j.Mit. Het schilderij lijkt mij erg oud ook de lijst en stelt een bospad met weg voor met herder en schapen ook een lijkt het veluws huisje en ver weg een dorpje

Toegevoegd na 33 minuten:
ook is het schilderij erg groot 75x100, het lijkt misschien op sjdeSmit maar dit ziet er veel fijner geschilderd uit

Toegevoegd na 1 week:
ik ben erachter gekomen at sjdeSmit alleen maar platelen (vazen en kannen) schilderde dus geen schilderijen