2e is correct engels, 1e kan correct zijn als je de tweede d van died achter de I plakt. If I'd die tomorrow, I'd go to tell my parents I'm sorry. Bijvoorbeeld. Dan krijg je, als ik morgen dood ga dan.. enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De 2e, If I die tomorrow ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dankje!
Idd de tweede. Tomorrow ligt in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet het dan niet zijn:"If I would die tomorrow"?
Of 'If I'd die tomorrow, then I'd...' (Als ik morgen dood zou gaan, dan zou ik...)

Toegevoegd na 46 seconden:
Dus: if I would die, then I would...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide... De eerste betekend. Als ik morgen dood zou gaan...,
En de tweede. Als ik morgen dood ga...,,

Dus wat wil je eigenlijk zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Engelsman zal je zeker wel begrijpen, maar de 1e zin is geen correct Engels.