Op welke site kan ik foto's vinden van heel veel verschillende meubels.. Zie foto's.

Ook om wat inspiratie op te doen.
Ik heb al bij de Af site gekeken, waar redelijk veel op staat.
Maar ik wil meer! :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herstel* een site waar ik heel veel
Mooie ambachtelijke meubels kan vinden.
Helaas kan ik mijn vraag niet aanpassen op deze app!

Het beste antwoord

Als je in google bv eetkamerstoel intoetst dan krijg je allemaal sites. Dan moet je die van beslist aanklikken. Zie je plaatjes, de prijs, rn de link naat de website. Ideaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de site van Ikea, of een andere woonwinkel.
12 jaar geleden
Tik de verschillende namen van meubels in Google en klik op afbeeldingen; zo heb je heel veel plaatjes van meubels bij elkaar. Desgewenst kun je doorklikken naar een site.