Wat vind jij een goed muzieknummer en in welk genre valt dit?

ikzelf hoorde net "Headhunterz - The Sacrefice"
een topnr uit het hardstyle genre als je het mij vraagt

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (7)

Tommyknocker & Tieum - Ruff beats make me sick

Genre = Hardcore/Terror
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stairway to Heaven van Led Zeppelin valt onder het genre classic rock denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Scottish Fantasy - comp. Bruch - inst. Heifetz
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Frankie goes to hollywood, genre = rock
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
transcending bizarre - infinite
genre: avant garde
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn zoveel 'nummers' uit de meest uiteenlopende genres die ik goed vind, bijvoorbeeld:
"Eclipse" van Andre Andersen (melodic rock) of "LAI LAI HEI!" van Ensiferum (Viking metal), maar ook (bijna) alles van J.S. Bach, de symphonieen van Anton Bruckner en vele andere klassiekers.......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij wisselt het steeds. Dan weer een tijdje dit, en dan weer een tijdje dat. Momenteel vind ik Coldplay met Viva la Vida een geweldig nummer. Maar ook Pokerface van Lady Gaga vind ik erg goed.