Weet iemand waar ik deze afbeelding weer kan vinden?

Ik heb een keer een afbeelding gevonden op internet en die opgeslagen en uitgeprint. Maar nu ben ik de opgeslagen versie kwijt, doordat de computer stuk ging.
Ik heb hem in gescand maar ik zou graag weer de goede versie willen.
Weet iemand waar ik deze afbeelding weer kan vinden, of heeft iemand hem zelf op de computer?

Toegevoegd na 2 dagen:
Het probleem is dat ik niet weet uit welke film het komt. Anders had ik hem denk ik al wel weer gevonden.

Toegevoegd na 3 dagen:
Weet iemand misschien wie dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met google image search en tineye krijg ik 'm niet gevonden, maar dat is ook wel logisch met een ingescande foto. Heb je enig idee wie het is of uit welke film, oid.?

Antwoorden (1)

kijk in je browsergeschiedenis daar vind je allemaal wat je allemaal hebt gedaan daar kun je de link terug vinden (de text)