Wat is de naam en waarde van deze Herman Brood? (zie afbeelding)

Ik heb deze poster/schilderij/wat het ook mag zijn, gevonden op zolder en was benieuwd naar de naam en waarde. En wat voor soort poster is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat is een zeefdruk en de titel is "Lucebertje".
http://www.hermanbrood-museum.nl/zfdr-lucebertje.html

Volgens deze site is de waarde (of verkoopprijs) 1293 Euro.
http://www.kunstcentrum.nl/zoeken.php?kunstid=494359
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BJS, dit is een misverstand en mijn fout.
Ik ben uitgegaan van het origineel, omdat ik dacht dat je daar belangstelling voor had, en heb daar mijn antwoord op gebaseerd. Wat jij hebt, en dus op de foto laat zien, dat weet ik niet, en heb ook geen idee wat de kwaliteit is. Wat wel duidelijk is dat de waarde vele malen lager zal zijn dan de 1293 Euro die ik noemde. Het lijkt mij, dat als de kwaliteit niet al te best is, de waarde van de poster (of wat het dan ook is) zo tussen de 5 en 10 Euro zal liggen. Een liefhebber zal dat er best voor over hebben.