Ga eens met de plaatselijke makelaars praten! Het water staat hen aan de lippen. Onderhandelen met hen gaat lonen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon in Brabant (dus niet bij jou in de buurt) en ken erg veel kunstenaars hier in mijn omgeving. Een aantal van hen huurt (gedeelten van) leegstaande winkels of scholen. Er is hier zelfs een groot voormalig ABN-AMRO kantoor dat door 3 kunstenaars samen is gehuurd. En een supermarkt is verhuurd aan een kunstenaar plus een stel met een eigen theaterbedrijfje.
Zolang je redelijke garanties kunt geven dat de zaak niet geruïneerd wordt, willen makelaars gráág leegstaande bedrijfspanden tijdelijk verhuren. Ook als atelierruimte.