Wie kan mij vertellen wat deze chinese tekens betekenen?

Dit gaat volgens een beoordelaar van Kunst en Kitsch om gemberpotten laat 19e eeuw. Graag zou ik de betekenis willen weten van de tekens.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

De tekens geven enkel aan wanneer de potten gemaakt zijn. Ze worden gelezen van rechtsboven naar onder: Da Qing Yongzheng Nian Zhi. Vertaald: Gemaakt gedurende de Yongzheng periode van het grote Qing keizerrijk. Yongzheng was een van de keizers.