Wie ken de schilder v Dijk van een landschap schilderij??

Ik kan het nergens vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Amadea
12 jaar geleden
Dat is gewoon van een amateur. Logisch dat je daar niks over kan vinden. Er zijn zoveel Van Dijk hetende mensen in Nederland. Hoeveel daarvan zouden schilderen al hobby hebben?

Antwoorden (2)

Bedoel je Jos van Dijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U zult deze schilder hoogstwaarschijnlijk niet vinden. Het is duidelijk door een amateurschilder gemaakt in een wat onbeholpen soort Bob Ross stijl. Het is zeker niet te vergelijken met het schilderij van Jos van dijk, dat veel meer kwaliteit heeft.