Cheyenne kan verwijzen naar:

Cheyenne (Oklahoma), een plaats in de Amerikaanse staat Oklahoma
Cheyenne (Wyoming), de hoofdstad van de Amerikaanse staat Wyoming
Cheyenne (volk), een Indianenvolk
Cheyenne (taal), de taal van dat volk
Cheyenne (automobiles), een Frans automerk
Cheyenne (band), een Nederlandse popgroep
Cheyenne (televisieserie), een westernserie uit de jaren '50 en '60
Hotel Cheyenne, een hotel in Disneyland Resort Paris
Cheyenne (single), een single van Guided by Voices

Nu nog uitzoeken naar welke Cheyenne het verwijst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Cheyenne is ook een veel voorkomende meisjesnaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof het of niet, maar Cheyenne is tegenwoordig gewoon een Hollande (...) meisjesnaam. Net als Laetisha, Shynelle, Meyriban, Shaneequa, en noem alle blozende blonde Hollandse schonen maar op. En net zoals vroeger laten ook vandaag de dag mensen nog graag her en der hun eigen naam of die van hun liefje achter op voorwerpen. En zo zul je het dus ook als graffiti tegen kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cheyenne is volgens mij een boom of plant