Wat voor doosje is dit?

Op dit dekbed van Blond is een doisje te zien met de tekst: 'Don't forget' er boven. Maar, wat is dit voor doosje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joost mag het weten...

Het beste antwoord

De pil, anticonceptie pil, niet vergeten staat er ook boven.

Toegevoegd na 35 seconden:
Een strip met pillen dus, geen doosje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig, die min!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er van overtuigd dat er op GV een persoon zit die wel positief wil stemmen maar zo erg last heeft van een spierziekte oid dat hij gewoon niet goed kan klikken.

Andere antwoorden (1)

Dat is de strip van de anticonceptiepil ;-)