Weet iemand een leuk idee om te tekenen?

Ik heb al een beschermengeltje een boom een portret (2) en een kaars (die teken ik altijd als ik niks weet) weet iemand een leuk en niet al te moeilijk waar ik uren voor moet tekenen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (14)

dieren...
fruit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt geen mooie tekeningen maken zonder voorbeeld. Ik heb laatst twee vogels op een tak nagetekend, duurde heel kort en het zag er best mooi uit eigenlijk (vogels zijn best makkelijk als je de vleugels niet helemaal natekent).
telefoon

bloem

regenboog

muur

Toegevoegd na 55 seconden:
muzieknoot (g sleutel bijvoorbeeld)

vlinder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een stripfiguur is altijd wel leuk om te tekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een foto van iemAnd en.teken die na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebouwen
piano
televisie
raket
boek
fiets
berg
Of gewoon dingen die er wel zijn maar, niet kloppen bijvoorbeeld van die escher tekeningen. Gebruik je fantasie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een clowntje, bloemen, zelfverzonnen dierfiguren, je sterrenbeeld maar dan op een aparte manier.

Je kunt ook zelf vormen bedenken en die dan inkleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schrijf een letter of cijfer op en vul die aan tot iets anders.Als voorbeeld: van n 2 kun je heel makkelijk een eend maken, Je kunt ook naar de wolken, of iets anders kijken, dat figuur ongeveer natekenen en je eigen fantasie er verder op loslaten
anneliez
12 jaar geleden
- ga naar http://plaatjeszijngeniaal.hyves.nl/ & word vrienden , & dan kan je die plaatjes gebruiken om te tekenen. heb ik ook gedaan ik heb een leeuw gemaakt.
best mooi geworden.
- dieren
- pak een beker & pak hem vast. teken dat .
& daarna moet je uit de beker een wolk maken , soort van die van aladin ( ofso ) & dan je droom in de wolk tekenen.
- licht.
- eten.
- holland , van die mensen met holland dingen.

Toegevoegd na 44 seconden:
- grafitie letters maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt voor een uitdaging wil gaan, probeer je eens stof (kleding) na te tekenen of een schoen. Daar hoef je ook niet uren mee bezig te zijn, want je tekent gewoon een stukje of stelt een bepaalde tijd vast. Ik vond het altijd heel leuk om dan heel goed te kijken en dan na een uur een vierkante centimeter getekend te hebben die dan wel levensecht leek. De rest van het kledingstuk teken je alleen vluchtig.

Een zelfportret d.m.v. een zelfportret is ook leuk. Bedenk ook dat het niet in 1x af hoeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hetkofschip.nl (de tekensite, niet de basisschool die ook zo heet, daar kom je namelijk ook op als je googelt), is een mooie site met uiteenlopende onderwerpen en technieken om te tekenen. Ik heb er zelf al vele malen gebruik van gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens spiegel op tafel gezet en geprobeerd mijzelf na te tekenen. Je zou ook eens het uitzicht vanuit je raam kunnen tekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is prachtig om te tekenen en niet zo moeilijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik teken zelf vaak wolven mischien kun jij het ook eens proberen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Enkele leuke dingen die je kunt tekenen zijn :
1.Tijgers
2. Draken
3. Planten / Bomen
4. Gezichts potretten van familie of vrienden
5. Vogels
6. Vlinders
7. Auto's
8. Oceaan / Golven
9 Honden / Katten
10. Space