Typetje voor drama

Ik moet een Typetje doen voor het vak drama. Het moet 2 minuten duren. Iemand leuke voorbeelden? Denk aan; kakker, iemand achter de kassa, zwerver, glazenwasser.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (10)

Doen alsof je heel veel drinkt en daarna dronken word,

Toegevoegd na 2 minuten:
Heel tuttig gaan lopen en jezelf helemaal groot&bekakt voelen. Alles wat je aanraakt is vies, je hebt de ruimte nodig om te lopen en je schut de hand met een zakdoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een New-Kids achtig typetje.
Een echt meisje in de jungle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"De bemoeizuchtige buurvrouw". "De roddeltante uit het dorp". "De huismoeder van 8 die het niet meer ziet zitten". "De schoonmaker die van een beter leven droomt".

Zoiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jochem Myjer die typetjes nadoet. Bijvoorbeeld hoe hij samson nadoet of stef bos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maik de Boer
Claaaasic
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the singing fat lady
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg leuk lijkt het mij om een echte ' drama queen ' te spelen.
Dan kan je lekker losgaan! Je moet alleen maar opvallen.
Met haar uitdagend, extravert uiterlijk en gedrag, weet ze alle blikken op zich te trekken als ze maar in het middelpunt staat! Ze etaleert haar gevoelens alsof die heel diep gaan en geeft aan alles een intense betekenis.
Voor een drama queen heeft het leven zonder aandacht geen zin.
13 jaar geleden
Iemand die voor een callcenter mensen opbelt en dan als een soort robot vragen stelt en antwoorden geeft want zo klinken die vragen en antwoorden vaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies een type uit dat ergens diep in jouzelf verborgen zit.
Dan is de kans namelijk het grootst dat je 'm goed neer kunt zetten.

Voorbeeld:
Weet je van jezelf dat je diep in je hart stiekem een schoonmaakfanaat bent, zet dan het type neer dat constant quasi stiekem een vinger over elke richel of tafel haalt.
Ben jij diep in je hart een beetje achterdochtig, zet dan een type neer dat overal en bij iedereen argwanend, achterdochtig en wantrouwend is.
Kortom: Houd het dicht bij jezelf, al hoeven anderen dat niet te weten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die twee uit de super van man bijt hond. Kunnen die je niet op ideeen krijgen?

Doe je net alsof er een naast je zit. en waar je tegen praat Die twee zijn echte drama queens.