hoe heet die film over cirkels in mensenlevens in Chili?

ik zoek een film, waarvan ik de titel niet meer weet. Hij gaat over een vrouw van stand ten tijde van de industriële revolutie. deze vrouw heeft de gave om in de toekomst te kunnen kijken. Op een dag komt een arme man haar ten huwelijk vragen, maar hij heeft geen geld. Hierdoor gaat hij de mijnen in. in de mijnen vindt hij goud en koopt er een vervallen boerderij van. Hij knapt de hele boerderij op en het wordt een goedlopende boerderij. de man en de vrouw krijgen samen en dochter, die ook ik de toekomst kan kijken.

deze film speelt zich af in Chili en wordt als wereldliteratuur gezien. het is een verfilmd boek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

The house of the spirits(1993)
Met Meryl Streep.
Naar het boek van Isabel Allende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ prachtige film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het boek is ook mooi! ;-)