Hoe kom ik aan "mijnheer Puntila en zijn knecht Matti"?

Ik moet het boek "Herr Puntila und sein knecht Matti" voor Duits lezen.

Het lezen van dit boek ik het Engels of Bederlands gaat me beter af, en bespaart me een hoop tijd.
Ik moet het boek binnen 2 dagen hebben, dus ik vraag me af of iemand het als PDF heeft, of weet waar ik het zo snel kan kopen of kan downloaden.

BVD, Jesserb

Weet jij het antwoord?

/2500

Nederlandse vertaling is verschenen bij De Bezige Bij. Mijnheer Puntila en zijn knecht Matti : volksstuk Bertolt Brecht Amsterdam, 1983 Uitgeverij: Uitgeverij De Bezige Bij Nederlands Geen informatie over leverbaarheid Serietitel: BBToneel Medium: Boek Geen informatie over leverbaarheid Een titel waarbij geen gegevens over de leverbaarheid zijn vermeld, is niet (meer) in voorraad bij het Centraal Boekhuis en kan daar niet besteld worden door de boekhandel. Betreft het een oudere titel dan is deze vaak nog wel te leen bij de openbare bibliotheek of te koop bij een (modern) antiquariaat. In bepaalde gevallen is de titel te bestellen bij de uitgever. Contact De Bezige Bij: adres: Van Miereveldstraat 1 Bezoek postcode: 1071 DW Bezoek locatie: Amsterdam Post adres: Postbus 75184 Post postcode: 1070 AD Post locatie: Amsterdam Provincie: Noord-Holland Telefoon-nummer: 020 - 305 98 10 Fax-nr: 020 - 305 98 24 E-mail adres: info@debezigebij.nl Contactpersoon: Sylvia de Vries (PR) Toegevoegd na 3 minuten: Hier zijn vier exemplaren in het Nederlands te koop: http://www.antiqbook.com/books/search.phtml

Probeer eens op marktplaats en dan in je buurt ophalen

Zet een advertentie op www.buurtlink.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100