Hoe teken je anime/manga als een echte professional?!

Ik teken al eeen tijdje manga. (zie afbeeldingen) maar zelf vind ik het niet zo mooi, ik hoor altijd van mensen: "oohh wat mooi zeg, zo cool"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zelf ben je altijd veel kritischer over je werk dan andere mensen. Ik vind de 2de tekening wel leuk :)
Wat belangrijk is om heel veel te oefenen. Een boek halen over anatomie en verhoudingen kan nuttig zijn. Ook al zijn het anime figuren, de verhoudingen van de lichaamsdelen moeten kloppen.
In de boekwinkel en online heb je ook boeken voor anime tekenen. Op sites als Deviantart plaatsen mensen veel tekeningen en tutorials. Bestudeer deze goed, hoe ze het hebben getekend. Je kunt het proberen na te tekenen, maar het is beter te proberen een eigen stijl te ontwikkelen.
13 jaar geleden
Ga eens naar www.dragoart.com dan zie je hou anderen mensen dat doen