Weet iemand een aantal leuke manieren om een cadeau in te pakken?

Voor sinterklaas. Ik beoel geen suprise ,maar ideen om een cadeau Leuk in te pakken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je met leuk, ook grappig bedoeld en je bent met meer mensen, kun je er verschillende laagjes omheen doen en dan telkens een andere naam erop, denkt iemand dat het voor hem is, moet het naar de volgende, ik zou wel beginnen én eindigen met degene voor wie het is en je moet ook wel zo inpakken dat een enthousiasteling niet alle lagen er in één keer af kan rukken
13 jaar geleden
Richt je eens op behang! Zoveel keus en toch "totaal anders" dan het traditionele cadeaupapier...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
behang vink een leuke. of in stof. of heel flauw in een bak met prut;p nog flauwer: in een ijzeren container en dan dichtlassen ghehe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe het in heel veel verschillende dozen!
of soms heb je ook van dat papier met 2 kanten en dan kan je het soms omvouwen, dat ziet er ook mooi uit.