Wat betekent "Yeni Kablosuz"? Sorry, als ik iemand beledig, ik weet echt niet wat het betekent.

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Antoni
14 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Het beste antwoord

Ik kom uit op: Nieuw Draadloos
Maar ik moet erbij zeggen dat Turks niet mijn moedertaal is.

Toegevoegd op 20-05-2009 23:20:28
Heb gegoogled op:
translate Yeni Kablosuz

Vierde van boven bij mij was:
Bir Fikir Ver!...: Yeni PS3 Kablosuz Klavye - [ Vertaal deze pagina ]

Ik heb dus geklikt op Vertaal deze pagina en kreeg als vertaling: Blogger Şablonları Blogger Templates
125 tane blogger şablonu sizlerle... Een blogger sjabloon met u 125 ...

Nieuwe PS3 Wireless Keyboard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Yeni = nieuw
Kablosuz = draadloos