Hoe duur is een FCE examen? En een CAE examen?

FCE = First Certificate in English
CAE = Certificate in Advanced English

beide Cambridge certificaten....

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik doe de cursus via school en school betaalt het lesmateriaal etc. Ik doe dit jaar FCE en over een paar jaar CAE en betaal alleen het examen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.6K

Het beste antwoord

"De prijs van de voorbereidingscursus op het Cambridge-examen verschilt per school en per bestemming. Ook de kosten van het examen zijn afhankelijk van welk examen je doet (FCE, CAE of CPE) en waar je het examen aflegt. Het examengeld varieert van € 150,- tot € 300,- en is meestal niet inbegrepen in de cursusprijs."