kan iemand mij helpen om deze zin in het engels te vertalen?

Hoe vertaal je deze zin?: ik heb zin in om naar amsterdam te gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

I feel like going to Amsterdam.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of als alternatief:
I'm in the mood for a trip to Amsterdam. I'm eager to go to Amsterdam. I'd love to go to Amsterdam! I really fancy going to Amsterdam tonight. I am experiencing an unstoppable urge to embark on a journey for Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of...

I have sin in to go to Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Haha I laugh me rotten