Wat is de beste gratis online vertaalsite?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
17.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://translate.google.nl/ deze site vertaalt ook hele wegpages... Maar niet perfect, je kunt dan wel in het chinees en in het russisch genoeg begrijpen om de software te vinden en te downloaden, want in die landen kun je alle software voor niets downloaden...

Het beste antwoord

www.vertalen.nu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

www.mijnwoordenboek.nl is een goede start. Een vertaalsite ken ik helaas niet.
Antoni
14 jaar geleden
AltaVista - Babel Fisch

Of dat dit de beste is weet ik niet, maar tot voor kort was die nog steeds gratis...

Toegevoegd op 13-05-2009 21:58:35
En niet geheel onbelangrijk: Je kunt gewoon hele stukken tekst in één keer vertalen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bablefish al worden de vertalingen gedaan door een computer en computers zijn over het algemeen niet erg goed in vertalen. Deze website is volkomen gratis en voor vertaalsites die door een computer wordt gedaan is bij nog redelijk accuraat. Vooral bij gezegdes kan het best hilarische resultaten opleveren. Drie maal raden wat het volgende Nederlands gezegde is (vertaal door bablefish):

What you do not want that you do not do occurred that also another one.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij blijft goed he...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wimmie +1 voor het juiste antwoord ;-)
Ik gebruik zelf altijd gewoon de vertaalfunctie van google. Werkt redelijk goed! Ik weet niet of het de beste is maar hij wordt wel gelijkelijk beter, omdat het een "lerend" systeem is.

Toegevoegd op 13-05-2009 21:59:09
http://translate.google.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die kende ik niet eens. Lijkte beter dan bablefish. Maar alsnog zelfde gezegde vertaald:
What you do not want you doing that made another not.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd leuk om met die vertaalmachines te spelen... :)
Ik gebruik de vertaalsite van Google. Een prima tool die je kunt gebruiken voor langere stukken tekst. Je kunt zelfs een gehele website laten vertalen in de meest voorkomende talen. Ik heb er goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk altijd op deze site. je kan teksten vertalen en complete websites. wel regelmatig een misser, maar als je de taal zelf wel een beetje beheerst kom je er wel uit.