Als je afstevent op iets wat alleen maar alleen ellende geeft, hoe noem je dat dan?

Is dat een utopie of deceptie. Ik ben op zoek naar het woord wat het 'hele zwarte gat' omvat.

13 jaar geleden
in: Taal
1.7K

Het beste antwoord

Het zwaard van Damocles: Dat is iets rampzaligs en onafwendbaars dat gaat gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Destructie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dom?

Toegevoegd na 14 minuten:
en helemaal als je het vantevoren weet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ja zit wat in...moet er over nadenken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe gewoon wat je hart je ingeeft.
mocht het misgaan,,ben je wel een ervaring rijker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met deze conclusie is de hele mensheid dus dom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lees de vraag eens goed?
Mogelijkheid tot ontwikkeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje afhankelijk van de situatie zou het 'gevecht tegen de windmolens' kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Catastrofe, ondergang , afgrond.
13 jaar geleden
een leermoment...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een utopie is een volmaakte toestand,die echter niet te bereiken is, ook wel hersenschim of illusie genoemd.
Dat andere zou ik definiëren als naderend onheil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je in het ongeluk storten.
Want een utopie is een vrijwel niet bereikbaar streven tot iets.
Een deceptie is een teleurgestelde verwachting of een ontgoogeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het bewust doet zou ik zeggen fatalisme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat noem je "het leven". Zulke momenten komen nou eenmaal voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha, die Annswers;

Positivo's zouden dat misschien een uitdaging noemen. Ik noem het liever een doomsday scenario.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het juiste woord is: crisis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets heet vervloeking!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een neerwaartse spiraal naar de hel.
of
Afglijden naar de hel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpelweg dom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfdestructie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wet van Aantrekkingskracht / Law of Attraction.

Is iets spiritueels. Probeer positiever te zijn, dan zal er ook betere dingen op je af komen.

'Toevallig' had ik het hier over met mijn vriendin en heb ik mij er een beetje in kunnen verdiepen.

Toegevoegd na 2 dagen:
eigenlijk zal je de vergelijking kunnen maken dat wij magneten zijn. als we positief zijn, dan gebeurd er ook iets positiefs.
net zoals negatiefs.
misschien heeft u weleens een baaldag waarop niets lukt.
terwijl als u wel met het goede been uit bed stapt de dag grandioos kan verlopen.

bijgevoegd een passend artikel over de wet van aantrekkingskracht.

positief blijven he?!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet meer aan de invloed ontsnappen, het pakt je en daarna wordt het voorgoed donker, dat zou ik dan een zwart gat noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een doodlopende weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfdestructie