wat is de kortst mogelijk nederlandse zin waarin alle letters van het alfabet OP VOLGORDE voorkomen?

Zelf zou ik dus beginnen met ABCouDE

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Het beste antwoord

ABCouDEnse Frans, Gaat HIJ KLoMpeN OP QuiRty'S TUrkse Vriend Werpen, zoals XavY Zei?

Toegevoegd na 47 seconden:
Vreemde zin, maar hij klopt.

Toegevoegd na 15 minuten:
Een minder serieuze;

Ab: "CDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ!"

Onzinnig, maar geen letter te veel!

Toegevoegd na 16 minuten:
Ab is een naam in dit geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

"abcdefghijklmnopqrstuvwxyz" schreef Jantje op het bord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ABC van de jackson 5 werd door DEF p covered, GHIJs hoorde dit tijdens zijn KLM vlucht. de cover ging daar voor NOP over de radiogolven. maar hij was met zijn gedachte bij het QRS complex. aangekomen op TUValu veranderde hij de zender naar WXYZ.