Welke voordelen hebben we nu,nou je de spellingscheker kunt uitzetten via wijzigingen?

krijgen we nu weer veel spellings fouten te lezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het toch ergens handig...

Het beste antwoord

Het grootste voordeel is, dat het venstertje wegblijft. Het nadeel is, dat er nog steeds ongelofelijk veel fouten worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee hoor, maar je moet je spellingscheker (?) ook niet uitzetten.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Marion61;

Dat je niet weer allerlei belachelijke suggesties krijgt ter correctie van een spelfoutje dat je bij controle van je antwoord zelf ook wel had ontdekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij geeft toch wel wat foutjes aan,waar je anders misschien overheen kijkt. Al met al is het wel een aanwinst. En degenen die denken geen fouten te maken, kunnen hem lekker uitzetten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De spellingchecker had in het begin veel foute suggesties, er zat om het maar zo te zeggen een fout in de programmatuur.
Die fout is er nu (naar horen zeggen) uit, dus je kunt nu deze spellingchecker gebruiken, of je gebruikt een andere, of je gebruikt helemaal niets anders dan jezelf.
itsme