Wat betekent twilight zone?

Toegevoegd na 28 seconden:
wat word er vaak mee bedoelt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
26.8K

Antwoorden (4)

Dat betekent letterlijk “schemer zone”

Toegevoegd na 51 seconden:
Vaak wordt het gebruikt bij programma's of series die betrekking hebben op het onverklaarbare.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De naam van een zeer bekende televisieserie:

The Twilight Zone is de naam voor een aantal televisieseries bestaande uit korte verhalen, oorspronkelijk gecreëerd en verteld door Rod Serling. De series werden uitgezonden in de jaren zestig en tachtig van de 20e eeuw, en in het televisieseizoen 2002-2003.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de tijd/situatie tussen licht en donker,het zogenaamde tweeduuster. Er wordt mee bedoeld,dat er in die tijd vaak mysterieuze dingen gebeuren,die eigenlijk niet mogelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ermee wordt vaak bedoelt is dat het is the plaats en de tijd waarin alles kan gebeuren en de wetten van ons wereld vervagen. Het is op de grens van een andere dimensie of tussen twee werkelijkheiden. zo iets..