als er ergens staat klaar terwijl je wacht waar wacht je dan op?

staat vaak in winkels. Maar terwijl is in de zelde tijd als.. Dus als het al klaar is in de zelfde tijd als je wacht waar wacht je dan op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GV +

Het beste antwoord

Het klopt indd niet, als het klaar is hoef je niet meer te wachten. maar het klinkt blijkbaar zo goed dat de logica het onderspit delft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze moeten iets voor je doen en maken dat klaar in de tijd dat jij wacht. Dat kan lang of kort duren, maar het duurt zo lang als de tijd duurt en die tijd verstrijkt terwijl jij staat te wachten.
Je wacht tot het klaar is.
Terwijl jij staat te wachten, maken zij het klaar.
In dezelfde tijd als jij wacht, dus terwijl jij wacht, maakt men iets klaar. Je wacht tot het klaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het zelfde als "de koffie is vers gezet" of "versgezette koffie".
De koffie is ooit vers gezet of dat nu vandaag of gisteren is. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees het `ns zo; De foto zal al klaar zijn op het moment dat u nog wachtende bent in de winkel.
Recht toe recht aan gezien is een te repareren tv toestel ook klaar terwijl U wacht maar dat wachten zal dan thuis zijn. Al zul je er meestal niet zo zeer in de direkte zin van het woord op wachten, maar hoe dan ook je staat dan niet bij de reparateur in de werkplaats te wachten (meestal)
Er is dus spraken van terwijl u - hier - wacht of u kunt er hier op wachten.