Wat betekent FYP hier?

Hier:
http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/daniel-n-giving-annette-lessons-245371/index3.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
5K

Het beste antwoord

"Fixed Your Post", een variant op FIFY, Fixed it for you, waarin mensen een post van iemand anders nemen waar ze het niet mee eens zijn, en deze zo aanpassen dat hij in hun beleving wel klopt.

Vaak is het een manier om te laten zien dat het argument dat door de persoon gebruikt wordt ook tegen hem gebruikt kan worden, soms wordt het gewoon gebruikt om mensen belachelijk te maken. Heel soms is het gewoon omdat er een duidelijke fout in zat die verbeterd wordt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het origineel van Rossi094 was "damn she got some junk in that trunk. would be fun to smack around that ass in bed a bit "

Daar heeft AbstraktPB dus van gemaakt: "damn she got some junk in that trunk. would be fun to smack around that ass in bed a bit after a few drinks"

Wat helaas ook weer voor meerdere interpretaties vatbaar is. Het kan zijn dat de dame waar het over gaat voor Abstrakt pas interessant zou zijn wanneer hij/zij een paar glaasjes op heeft. Het kan echter ook zijn dat de dame waar het om gaat pas zou overwegen met Rossi ervantussen te gaan wanneer zij een paar glaasjes op heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx

Andere antwoorden (1)

following your post.door deze reactie weet die poster ervan dat hij deze post wil volgen als hij zijn reacties bekijkt. Op forums als fok schrijven ze tvp,te volgen post
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@GVTERRORIST:
FYI: goeie nick, b.t.w.