Hoe zijn de taalcursussen van NHA en Laudius?

Ik overweeg het om een cursus Mongolisch (uit eigen interesse) te volgen, omdat er nauwelijks materiaal te vinden is op internet wil ik graag weten of het verstandig is om bij een van deze een cursus te volgen.
Ik zou dus graag van mensen met ervaringen bij deze instanties (en die een taalcursus hebben gevolgd) willen weten wat zij ervan vonden, is het aan- of af te raden? En als je - hoewel heel onwaarschijnlijk - ook nog mongolisch hebt gevolgd zou dat helemaal super zijn.

Kent iemand daarnaast nog goede alternatieven om mongolisch te leren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Antwoorden (1)

Die taal heet Mongools. Bij de NHA is het niet goedkoop. Veel goedkoper is het als je een cursus van de link bestelt. Wat ik weet is dat NHA vroeger een heel slechte naam had, maar ik meen dat dat tegenwoordig erg meevalt.