Hoe heet het als een onderzoek geen nieuwe resultaten oplevert ?

Ik heb ook geleerd bij een vak 'onderzoek' op school dat er een woord voor is. Ik heb echter geen idee wat dit woord is. Iemand ideeën ?

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik heb het antwoord gevonden
'Verzadiging van onderzoek'

Methoden en technieken van onderzoek
Door Mark Saunders,Philip Lewis,Adrian Thornhill

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (1)

Van 'verzadiging' of 'saturatie' wordt gesproken vooral bij kwalitatief onderzoek als er geen nieuwe elementen meer naar voren komen bij de analyse van de gegevens.

Voor het niet vinden van nieuwe resultaten is voor zover ik weet geen echte term. Ik zou het althans simpelweg beschrijven als "het onderzoek leverde geen nieuwe resultaten op."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
In de vraag staat na 25 minuten al dat het antwoord gevonden is. Raar dus dat de vraag open is blijven staan, maar het is ‘Verzadiging van onderzoek’.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Non Conformatory Psychology Analasys on the assumption Human Mind and the Connection of information lost between communications(R1)? Author DamienT: Testwijze: Gebruikte als basis "geen nieuw resultaat" + "les dit te 'onderzoeken'"
Uitkomst is de factor: Les over "studie naar data recycling in wetenschap" Internationaal Analyze en resultaat:
F5 is soms handig en input vraagstelling + vertaald naar resultaat verhoudt zich direct en indirect. Al meegenomen in berekening en altijd marge toepassen. Onverzadigbaar resultaat.