Wat is een waanzinsrakker?

Of wat is een Roekeloze Roelie? Zomaar wat turbotaal die ik de laatste tijd hoor van een aantal kinderen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoor jij :''Roekeloze Roelie'' van kinderen van tegenwoordig???? ik val om.......ik dacht dat die alleen maar elk woord aan vulde met ''kanker''.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet moeilijk dat ze dat woord 'kanker' zo vaak gebruiken als ze het leren van 'volwassen' Nederlanders!

Het beste antwoord

Een soort Kamikazekezen. Mensen die zonder hun eigen veiligheid in acht te nemen min of meer onverantwoorde zaken uithalen.
AWM