Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan je gratis Informatie aanvragen over Esperanto?

Toegevoegd na 2 minuten:
zijn er nog meer site´s dan xinix aangaf

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Esperanto Nederland lijkt me heel geschikt om mee te beginnen...http://www.esperanto-nederland.nl/ned/index.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb zelf voor de lol een tijdje een esperantocursus gedaan op pingveno.nl. Daar werk je gewoon thuis op je eigen tempo.
Je kan overzichtelijke lessen doen, en als je het "huiswerk" gedaan hebt kun je het e-mailen naar Koos Scharroo en die kijkt het gratis na! Ik ben na 8/19 afgehaakt omdat het wat ingewikkeld werd en ik er verder niets mee doe.

Mi, Snegenad, deziras vi multe sukceso pri la belan lingvon; Esperanto.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je de cursus eenmaal gedaan hebt zul je zien dat deze voorbeeldzin meer grammaticale fouten heeft dan woorden. ;) Ik ben er ook niet goed in. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden!

Hier is nog een goed online woordenboekje:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site verschillende niveau's.
Dit is voor beginners: http://nl.lernu.net/kursoj/puzlo/
Ziet er eenvoudig en stapsgewijs uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik las net dat op www.hotelvanwalsum.nl/., een hotel in Rotterdam informatie ook in Esperanto wordt gegeven. Kunt u even kijken hoe het eruit ziet en vergelijken met de Nederlandse tekst. Esperanto is dus nog niet door, zoals zo vaak wordt beweerd. Er is ook een leerstoel Esperanto aan de Universiteit van Amsterdam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding