hoe kan ik mijn engels verbeteren (kijk voor wat ik bedoel bij uitleg)?

ik kan slecht worden in een zin toepassen (op school) hoe verbeter ik dit.

voorbeeld:

op school heb je een toets met 15 woorden, er staan ook vijftien zinnen.

nou moet je de nederlandse woorden vertalen naar het engels en in de juiste zin zetten.

voorbeeld (op school zijn de zinnen moeilijker):

de woorden zijn: minor, coffin

de 2 zinnen zijn:

The .......... was buried by a funeral
The .......... purchased a 18 + movie

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap dat het slechts een voorbeeld is en ik snap dat je juist problemen met Engels hebt, maar ter informatie dan, 'by' in de bovenstaande voorbeeldzin klopt niet en zou 'at' moeten zijn. 'By' zoals het er nu staat zou 'door' betekenen in het Nederlands, dus dan zou de kist door de begrafenis begraven zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had even geen zin om het zelf te vertalen, dus dat heeft google voor me gedaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) geen probleem hoor, was gewoon een goedbedoelde tip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat snap ik. :D

Het beste antwoord

Het snelste verbeter je je taal; door boeken te lezen. Nu snap ik dat dat niet meteen is wat je nu zoekt.

Voor je toets moet je je niet doodstaren op de woorden. Je moet kijken: Wat betekenen de woorden en de zinnen.

Dus:
[iets] was begraven bij de begravenis
[iets] kocht een film voor 18 jaar en ouder.

Dan vertaal je de woorden:
Coffin = kist
minor: Minderjaringe.

Als je op deze manier de vragen probeert te benaderen zal je zin dat het makkelijker wordt, zolang je de vertalingen wel weet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

probeer van iemand conversatie les te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je het kunt permitteren, ga dan op een talenreis.
Je leert in het land zelf in notime de taal.

Onze dochter had ook moeite met Engels en we hebben haar vijf weken naar Amerika gestuurd. Het probleem is nu over. We hebben het geluk dat daar familie woont, maar je kunt ook naar een gastgezin gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, één twee drie een taal leren, dat doe je niet zomaar. Een taal leren vergt motivatie, interesse en inzet. Ik heb Engels vanaf kinds af aan al meegekregen, dus voor mij is het waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan: luister veel naar Engelse muziek (zoals rap ofzo) en zing/rap mee! Zorg dat je weet waar de tekst over gaat. Probeer veel Engelse artikelen op Internet te lezen, kijk naar Engelse TV, enzovoorts. Je kan hier niet zomaar beter in worden, je moet erop trainen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker lezen, en als je een hekel hebt aan lezen: films kijken zonder ondertitels. Daar leer je echt heel veel van! Je bent dan de hele tijd bezig de woorden die je niet kent, toch te 'verstaan' en je wordt daar zo handig in, dat je jezelf de taal leert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel series kijken waarin ze engels (amerikaans) spreken, dit kan rustig met ondertiteling want je hoort het en leest de vertaling. Is ook nog een aangename manier van leren. Je zult merken dat je steeds minder hoeft te lezen na verloop van tijd.

Je moet die woorden die niet veel in series voorkomen natuurlijk wel gewoon blijven leren, maar je taalgevoel wordt er vast beter door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien heb je hier iets aan www.wrts.nl dit is een overhoringsprogramma Talen ik wens je veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag een toelichting?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is niet wat ik bedoelde (die min is tevens niet van mij)
Ook leuk en leerzaam is op een Engelse site te chatten over iets dat je interesse heeft (auto's, voetbal, ...)
Leer je meteen een beetje de moderne taal. Ik zou het wel bij een overwegend Britse site houden en niet Amerikaans of Australisch. Dat is tóch een beetje anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke chatbox raad je aan voor jongeren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Misschien kan je op de Engelse google zoeken met als zoekwoorden chat(ten) en het onderwerp dat je interesseert. Dat weet ik dus niet. Kan van alles zijn, muziek, reizen, auto's, voetballen, sport, enz. enz.
Gewoon een paar proberen en kijken welke je het meeste aanspreekt. Succes ermee.