Is er een website/programma dat een lijst maakt van goede Nederlandse woorden die je uit een woord kunt maken?

Voorbeeld: kast
- kas
- kat
- kats
- sta
- stak
- tak
- taks
- tas

In puzzelwoordenboeken online kun je wel anagrammen invoeren, maar dan moeten alle letters gebruikt worden (anagrammen van 'kast' zijn alleen kats, stak en taks) en ik wil ook kortere woorden vinden.

Het was in mijn kindertijd een populair spelletje met lange woorden - welke groep kan de meeste goede Nederlandse woorden vinden uit bv 'appeltaart'?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
2.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Zijn wel apps voor, met wordfeud tegenwoordig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar kan je maar 7 letters invullen, en één letter die je op dat moment nodig heb.. is op zich wel handig, maar niet praktisch voor langere woorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas - blijkbaar niet te vinden. Bedankt voor jullie reactie

Het beste antwoord

Goeie vraag, die had ik laatst ook nodig. Via deze link lukt het alleen tot en met 10 letters: http://www.wordfeudwoorden.nl/ maar je krijgt wel wordfeud woorden (dwz soms woorden die heel vreemd zijn).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 minnen..... tuurlijk. Niemand gezien dat je aan het andere antwoord ook erg weinig hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels 4..... (niet van mij hoor...!) Op zich geen slecht antwoord, zeker geen min waard, omdat het andere antwoord alleen antwoorden oplevert waarbij alle letters worden gebruikt, en dat is precies wat de vraagsteller NIET nodig heeft. Van mij een compensatie + ... en trouwens, je gebruikt dat zeker niet als je WF speelt, toch...? ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het andere antwoord is verwijderd. Begrijp ik wel. Maar die minnetjes snap ik niet.
Ik wil het voor 'woordslang' gebruiken.
Als er geen betere website wordt genoemd (en waarschijnlijk gebeurt dat niet) wordt dit toch het beste antwoord Pelle.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk wel Gabi, dan weet je eindelijk waarom je een keertje verloor van mij LOL!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:-))