Welke Begrippen van Ned en Eng is het van belang om te weten voor een examen van VMBO-K?

Ik zou heel graag willen leren voor examen, maar helaas kan ik voor Nederlands en Engels weinig leren voor het examen. daarom wil ik graag begrippen leren die steeds terugkomen op een examen.

Ik zou ook beter vinden, wat je vooral moet leren voor Ned en Eng.
ik ben met beide slecht in begrijpend lezen. terwijl dat dat het belangrijkst is. dus vandaar.

Dank u.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nederlands en Engels zijn heel belangrijke vakken voor de rest van je leven, niet alleen voor het examen. Ga naar de bibliotheek en ga daar boeken lezen. Desnoods onder je niveau. Er zijn ook boeken speciaal voor mensen met dyslexie. Er zijn ook heel makkelijke Engelse kinderboekjes. GA LEZEN! Je kunt nooit weten wat je precies op je examen krijgt en dan nog: dan heb je het absolute minimuum van wat een mens in deze maatschappij moet kennen/weten om behoorlijk mee te kunnen later. Vind je dat genoeg?

Heel handig om te leren: signaalwoorden! Je leraar heeft ze vast in een boek staan, even vragen om een kopietje! Anders zijn ze ook vast op internet te vinden!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100