Wat bedoelt mijn dochter van 12 met wappen?

Met google heeft het met sex te maken maar dat bedoelt ze volgens mij niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

WhatsAppen, een online chatprogramma via internet (wifi of 3g) waarmee je gratis (tenzij 3g kosten) berichten verstuurd naar anderen die ook gebruik maken van WhatsApp. Het is veel goedkoper dan smsjes sturen en is als het via wifi gebeurt dus gewoon helemaal gratis. Eigenlijk gewoon gratis chatten via de telefoon.

Wappen, whappen, wha'appen, ze zal waarschijnlijk Whatsapp bedoelen. Berichtjes sturen naar elkaar via een internetverbinding, géén sms dus. Wij maken wel eens het grapje 'wappen, wippen met een slappe', maar dit zal ze niet bedoelen. Seks onder invloed van (bepaalde) drugs noemen ze ook wel wappen, maar dit zal ze al helemaal niet bedoelen, hoop ik.

Hoi, Het woord wappen heeft eigenlijk 2 betekenissen. De ene is inderdaad iets wat te maken heeft met seks. Maar de andere is zoals er al werd genoemd whatsappen. Nu nog zeker van zijn welke ze bedoelde. Controleer anders even of ze uberhaupt WhatsApp heeft. Groetjes, Schiz0ide

Wappen is internetten via je mobieltje. Het is een ietwat verouderde term, maar bestaat dus nog wel degelijk.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wireless_Appl...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100