Wat bedoelt mijn dochter van 12 met wappen?

Met google heeft het met sex te maken maar dat bedoelt ze volgens mij niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
4.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gok whatsappen. Berichtjes naar elkaar sturen zonder dat het geld kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp kan alleen met een telefoon met het besturingssysteem android (samsung en htc) en ios (iphone) dus als uw dochter niet zo'n telefoon heeft zal ze waarschijnlijk geen whatsapp bedoelen, maar iets anders. Weet alleen niet wat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En whatsapp kan trouwens ook op een blackberry. Was ik even vergeten, sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wappen betekent normaal sex met drugs
Maar voor jongeren gebruiken het voor whatsappen. ->w(hats)appen.
Zie je.
paulus811
11 jaar geleden
Is het raar om dat gewoon aan je dochter te vragen?

Het beste antwoord

WhatsAppen, een online chatprogramma via internet (wifi of 3g) waarmee je gratis (tenzij 3g kosten) berichten verstuurd naar anderen die ook gebruik maken van WhatsApp. Het is veel goedkoper dan smsjes sturen en is als het via wifi gebeurt dus gewoon helemaal gratis.

Eigenlijk gewoon gratis chatten via de telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wappen, whappen, wha'appen, ze zal waarschijnlijk Whatsapp bedoelen. Berichtjes sturen naar elkaar via een internetverbinding, géén sms dus. Wij maken wel eens het grapje 'wappen, wippen met een slappe', maar dit zal ze niet bedoelen. Seks onder invloed van (bepaalde) drugs noemen ze ook wel wappen, maar dit zal ze al helemaal niet bedoelen, hoop ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zever ik: http://www.bitweenus.nl/articles/article18.php Dat dit niet weet is maar goed ook, aangezien je nog op school zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schiz0ide: dan hebben ze op jouw school een nieuwe betekenis voor wappen bedacht, want het is toch echt neuken onder invloed van drugs. Doe maar goed naar de grote mensen luisteren en minder zeveren.
Wappen is internetten via je mobieltje. Het is een ietwat
verouderde term, maar bestaat dus nog wel degelijk.