Hoe worden mijn uitspraken beroemd?

ik heb inmiddels een aantal uitspraken staan en hoor van sommige mensen dat ik goed kan spreken/schrijven. (wat leidt tot mooie uitspraken) hoe kan ik ervoor zorgen dat veel mensen dit horen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (7)

Door ze in een boek te schrijven, dat te laten uitgeven, en je dan in een televisieprogramma laten uitnodigen om eruit te citeren. Vooral De Wereld Draait Door is daar een goeie ingang voor. Maar of dat gaat lukken, is de vraag. Op de een of andere manier moet je zien op te vallen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan meester Bart te zien moet je die dus niet meer in een boek zetten....
op twitter zetten, tegen je vrienden op school zeggen,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak een leuk filmpje voor You tube, zet ze op twitter, face book.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gebruik maken van social media, hyves/facebook/twitter.
of een afbeelding maken met de tekst en deze beschikbaar maken voor internet, google bv dat als je een uitspraak hebt over mars dat mensen deze vinden als ze een afbeelding van mars zoeken bij google afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pamfletten plakken, zo is Loesje ook begonnen. Maar je kan ook meeschrijven aan haar nieuwe boekje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Loesje maakt korte bondige zinnen, dat mis ik bij de vraagsteller.
Je uotspraken moeten iets hebben waardoor ze blijven hangen.
Daar zijn legio ideeen en theorieen over, die onderzocht en bewezen zijn. Lees er eens een leeswijzer, stijlboek o.i.d. op na; daar staan fantastische voorbeelden in. Denk aan: korter werkt beter (dus een zin van 3 regels met een opmerking erin tussen haakjes werkt niet); of: rijm werkt. Weet wie je werk leest en sluit bij hun beleving aan. Nu ja, etc etc etc... gewoon ff googlen op 'schrijfstijl' ofzo, scheelt al een slok op een borrel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door ze korter, kernachtiger en meer to the point te maken!