Hoe zeg je op een professionele manier dat je 'de draad kwijt bent' in een bepaald dossier en graag hulp wil hebben om die draad weer op te pakken?

Ik ben bezig met bezwaar aantekenen via een bureau die mij helpt. Nu weet ik niet meer wat de status is of dat ik iets moet aanleveren of dat ik moet wachten, wie heeft er tips hoe ik dit op een professionele manier kan aangeven?

11 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Het beste antwoord

Je geeft zelf al bijna een mogelijke oplossing. Je kan de volgende tekst gebruiken: "Helaas weet ik momenteel niet precies wat de status is van het dossier. Kunt u mij misschien laten weten wat u op dit moment van mij verwacht? Verwacht u van mij nog documenten voor het dossier of kan ik wachten op de verdere ontwikkelingen? Bij voorbaat dank voor uw reactie!"

Succes ermee!
Antoni
11 jaar geleden
Annswers
11 jaar geleden
Top, dank je wel!

Andere antwoorden (2)

Kunt U mij thans zeggen in welk stadium van het te doorlopen proces we ons bevinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Annswers
11 jaar geleden
Top, dank je wel!
Schrijven of bellen met de vraag hoever ze staan en of het nog nodig is dat u gegevens opstuurt, of dat ze voldoende hebben gekregen
U kunt ook vragen of de gegevens die u gestuurd hebt aangekomen zijn, of dat er nog iets ontbreekt.

Toegevoegd na 37 minuten:
Verder weet dat bureau heus wel dat u niet thuis bent in de materie (anders had u het zelf wel gedaan) dus die vinden het niet vreemd als u vragen stelt over hoe het nu verder gaat
11 jaar geleden
Annswers
11 jaar geleden
Top, dank je wel!