Wat betekent de volgende engelse zin?;

has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Ik kreeg een mailtje met deze zin en een paar foto's, maar zo echt niet weten wat er mee bedoelt wordt. En die vertaal sites snappen het ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat is een meme
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat is een meme?
Ritsuka
11 jaar geleden
Zie mijn antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(kermitfrommelmondje)......dankjewelboelveel.....

Het beste antwoord

Het is een meme: http://knowyourmeme.com/memes/has-anyone-really-been-far-even-as-decided-to-use-even-go-want-to-do-look-more-like

Deze onbegrijpelijke zin werd geplaatst op 4chan als een reactie. Vervolgens werd het overal verspreid, op de link lees je meer info.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het betekend dus niks, het is een mislukte poging van iemand om een zin te formuleren.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima maar mij is nog steeds niet duidelijk wat de definitie van een meme is.
Ritsuka
11 jaar geleden
http://m.urbandictionary.com/#define?term=meme
Een meme is iets (een plaatje, filmpje etc) wat door een heleboel mensen gedeeld word en in korte tijd heel populair word.
Het is een soort hype, komt snel op en is snel weg.
Heeft te maken met de huidige internetcultuur, korte 'grappige' dingen worden verspreid.
Ritsuka
11 jaar geleden
Kony2012 zou je ook als een soort meme kunnen zien, ineens was het er, en nu hoor je er niks meer over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah, zoals memecenter.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk, nu snapt iedereen het, ik zou het in je antwoord zetten want meme is nou niet een woord wat iedereen kent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een meme is ook iets wat in het 'collectief geheugen' zit, iets dat iedereen kent. Bijv. dat Manamanah-liedje van de Muppets (die op zichzelf al een soort meme zijn). Richard Dawkins gebruikte het woord als eerste in zijn boek The Selfish Gene, als een soort culturele tegenhanger van (biologische) genen.

Het is dus niet per se iets dat voorbijgaat; het kan juist ook iets zijn dat 'voor eeuwig' voortleeft. Kan hier geen link plaatsen, maar kijk even in de Engelse Wikipedia bij 'meme'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
close enought