kloppen deze zinnen?(zie uitleg)

"Dit komt voornamelijk omdat Mecklenburg aan de Baltische zee ligt en dus veel zeeverkeer heeft. Er is nog steeds veel vraag naar zeevaartproducten Mecklenburg is een strategische daar een bedrijf te vestigen die maritieme producten maakt."

Klopt hier iets niet aan(ik bedoel dan grammaticaal of iets wat in de verkeerde context is geplaatst)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Dit komt voornamelijk omdat Mecklenburg aan de Baltische zee ligt en dus veel zeeverkeer heeft. Er is nog steeds veel vraag naar zeevaartproducten. [de punt ontbreekt]. Mecklenburg is een strategische ? (wat moet hier staan?). [Daardoor is het mogelijk] daar een bedrijf te vestigen die [fout, moet zijn dat] maritieme producten maakt.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is met een vertaalmachine gedaan.

1e zin klopt

2e zin: Er is nog steeds veel vraag naar zeevaartproducten PUNT

M'burg ligt strategisch goed om daar een bedrijf te vestigen dat maritieme produkten maakt.