Hoe kun je: 'Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen)het best vertalen in het Engels?

Ik wil graag mijn favoriete uitspraak 'Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen' graag op mijn Facebook bij mijn favoriete uitspraken zetten. Hoe kan deze uitspraak het best in het Engels vertaald worden, want dat vind ik namelijk mooi. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.9K

Het beste antwoord

Ik zou zeggen :
Be yourself , the world is full of others ........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet letterlijk hetzelfde, maar wel mooi. +
(Niet alles hoeft ook letterlijk vertaald te worden.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit vind k de mooiste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou deze gebruiken!

Andere antwoorden (7)

Ik denk dat dit het beste klint en het is ook correct Engels
"Be yourself, there are already enough others"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich wel correct, maar omdat de laatste woorden de meeste nadruk hebben, zou ik "already" aan 't end plaatsen, dus: "there are enough others already".
Ik zou hem vertalen..
Just be yourself... There are enough other people to go around.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Be yourself, there are plenty others already.
Of: more than enough others.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Engelstalige equivalent is "Be yourself, there are enough other people". Ga je dit googelen op Engelstalige sites, dan vind je 74.000 hits.
Of je dit ook de mooiste vertaling vindt, is natuurlijk aan jou. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Eef1996

Don't change, stay yourself, there are enough other people... !

Ik zal opletten Eef, of ik het tegenkom...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Be yourself, there are plenty of others to go around.'
rose
12 jaar geleden
Be yourself, there are plenty of others