Spreken aussies in andere tijdsvormen/grammatica regels?

Spreken Australiërs in andere tijdsvormen?
als ik video's van ze zien lijkt het wel alsof ze soms tegenwoordige tijd en verleden tijd door elkaar halen.
ik heb zelf niets gevonden dus zijn dit soort fouten typisch Australiërs?

(anders gezegd hebben aussies dezelfde tijdsvormen/plaats van het woord als Engelsen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (1)

ja, Australiërs hebben dezelfde grammatica als Groot-Brittanië en de VS
dus ik ga er vanuit dat het echte fouten zijn in die films. Maar het kan ook zijn dat het expres is, om sommige dingen beter te kunnen benadrukken, dat komt namelijk ook voor.