Wat komt "KAK!" vandaan?

Ik zie dit al een tijdje. Weliswaar van slechts 1 persoon, maar iedere keer als er iets is waar hij zich over opwindt, of aan ergert o.i.d. roept hij: "KAK!" (Waar ik bijv. "Shit!" zou zeggen.) En nu ineens zie ik het meer - bijv. op Facebook. Wat is dat 'KAK' nou weer??? Is het ergens een afkorting van?

Toegevoegd na 1 uur:
Hahahaha ik lees de antwoorden en denk
"Oh jaaaaaa natúúrlijk!" Hartstikke bedankt iedereen! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
4.8K

Het beste antwoord

Kak=poep=shit.

Ik hoor zovaak mensen; ik ga ff kakken. Niet heel gebruikelijk hoor, maar dan nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Logisch! +10 :)

Andere antwoorden (3)

Kak is poep en shit is poep.
Een vernederlandst woord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoort het inderdaad steeds vaker. Ik denk de nederlandse vorm van shit. Het is dus eigenlijk een soort stopwoordje.

Toegevoegd na 32 minuten:
Het antwoord op ongeveer dezelfde vraag als jouw is dat het woord kak is overgenomen uit draadstaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is Vlaams dialect voor ontlasting.