south (zuiden) =)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
south

Toegevoegd na 53 seconden:
route (spreek uit: rouwt)

Toegevoegd na 4 minuten:
crowd (groep)

Toegevoegd na 6 minuten:
without

Toegevoegd na 7 minuten:
cloud (wolk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen south klopt. Th op het einde klinkt heel anders dan een t of d klank op het einde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou wat ontzettend fijn ;-)
Shout (sjout)
Loud
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee
op mouth rijmt: south
Eventueel op lips: hips, chips, clips, tips, trips, eclipse, equips
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
staat in het rijmwoordenboek ja maar ik zie niet hoe clips op mouth rijmt?? http://rijmwoordenboek.gedichten.nl/index.php?woord=schip
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh nee toch... ik heb jou ook eens 1 keer een (terecht) min punt gegeven. Dit is dan wel een beetje kinderachtig, vind je niet? Als suggestie geef ik lips, mocht de vragensteller niet genoeg hebben aan mouth, dan kan in het "gedicht" eventueel voor een ander woord worden gekozen. Het is dus een zeer nuttige aanvulling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh? ik snap je eerste alinea niet...een minpunt..?sorry mis ik wat? ik geef alleen een minpunt als ik vind dat het terecht is EN zet daar een verklaring bij...maar nou moet je toch echt even uitleggen wat JIJ bedoeld hoor.... volgens mij mis ik wat.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
p.s. mouth spreek je niet uit mout, maar als mauff. Waar ik naar refereer is:
http://www.goeievraag.nl/vraag/langste-woord-alleen-bovenste-rij.26048 Verder vind ik uiteraard dat een extra tip voor een gedicht nooit kwaad kan hoor ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah WAT is je punt nou eigenlijk? daar wordt wederom bewezen dat ALS ik een -1 geef dat ik erbij vermeld WAAROM ....is het je niet opgevallen dat ik de enige ben die dat doet? dus hoezo kinderachtig? hahaha jij maakt echt mn dag goed , mensen zoals jij...nice..daarvoor een +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kiswum bedoelt alleen maar dat je in plaats van mouth ook lips zou kunnen gebruiken in je eventuele gedicht, en dat daar veel meer dingen op te rijmen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt J0ve, we zitten in deze vraag geheel op 1 lijn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ kiswum is het donker daarbinnen? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naatje toch :D lmao
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje: 't is maar goed dat ik een zaklamp heb in dit gat ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ken je het liedje van de floppers nog? ''Shine''.?.......
round ook wel vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sauerkraut in your mouth...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nogmaals een T aan het eind klinkt in het engels heel anders dan TH (soort slis-klank) aan het eind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Sauerkraut in your mouth…'' LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doubt zou eventueel ook nog kunnen (ookal valt dit waarschijnlijk onder de afdeling "dichterlijke vrijheid"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
couth (verfijndheid)
drouth (droge periode zonder neerslag)
vermouth (alcoholische drank),
south
routh (meer dan genoeg)
fouth (urban dictionary: fart in someone's mouth ;-)
scouth (overvloed)

en youth schrijf je hetzelfde maar spreek je helaas anders uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geldt voor Vermouth ook, spreek je ook anders uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drink geen vermouth,als je vermoedt dat je nog ver moet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja of poep
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ed: mouth /house.?mmmmmmm nee niet helemaal...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rijmt prima hoor, Ed! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.K. naatje bijna goed dan, natuurlijk zit er geen T in en spreek je het een heel klein beetje anders uit.
pond in het Nederlands zeg ik het he mond pond