Hoe noem je het als men gevoelens uit die men niet kwijt kan, in de vorm van agressie? Zoals liefdesbeetjes zeg maar.

Iemand zei mij dat het zoiets als commos heet, maar op dit woord kan ik hetgeen ik zoek niet vinden

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja,dat heet idd 'commos' Een ander woord is 'love bites'- inderdaad liefdesbeten. Ik snap niet dat je het niet kon vinden,ik had er nog nooit van gehoord en toen ik je vraag zag werd ik nieuwsgierig en ik dacht laat ik eens kijken of ik het vindt. En nu heb jij je antwoord,haha!^_^! Ik heb de link bijgevoegd,kan je erover lezen. Er zaten wel freaky foto's bij van (diepe) beten in de nek bij div. personen,yeak,ik moet er niet aan denken. Het woord 'commos' betekent letterlijk:'3 lovebites on a neck' Er zijn ook filmpjes op YouTube te vinden,er zijn meer liefhebbers. Ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoord, en ik heb weer iets geleerd!:) Toegevoegd na 14 minuten: Misschien heb je het niet gezien,maar ik heb de 1e link verwijderd en een andere geplaatst:de 1e vond ik niet zo'n goed idee. Deze is voldoende info.Je kan zelf nog verder zoeken.

Bronnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:love_bite.jpg

een binnenvetter noemen ze het dus ook wel eens

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100