Waarmee kan je afsluiten in een informele Engels bericht?

Je kent de persoon niet, maar wil niet formeel zijn met best regards.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
54.7K

Antwoorden (8)

Een informeel bericht kan je afsluiten met bijvoorbeeld 'kind regards' of 'greetings'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(good) bye, see you later, later, laterzzzz, see you soon, see you, c u.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kind regards of Best regards is al heel informeel, nog een tikje informeler is gewoonweg Regards.

Je kunt ook een slotzinnetje gebruiken als:
-I hope to hear from you soon
-Lot's of love
-Thinking of you
-Your friend
-Over and out
-Best wishes
-All the best
-Be well

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat voor ons als formeel overkomt is voor een Brit als snel informeel. Wat voor ons overkomt als informeel is voor sommige Britten als snel te informeel.
Als je correspondeert met Britten zit je meestal goed als je de correspondentie net wat formeler houdt dan je in het Nederlands zou doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh...tegen mijn Engelse collega's zeg ik altijd:
"Cheers".

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb het niet verzonnen, ze begonnen zelf...:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij is die - niet hoor, maar cheers betekent proost.
Het kan ook een aanmoediging betekenen.
Het gebruik van het woord 'cheerio' komt wel vaker voor, dat betekend zoiets als: doei, doeg of dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...goed ik zal het al die Engelanders zeggen op het moment dat ze mij met 'cheers' tot ziens zeggen....:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor onzin! Cheers wordt niet alleen als "proost"gebruikt. Als je bijvoorbeeld in een nauw steegje iemand tegenkomt die zich inhoudt zodat jij er langs kan, zeg je ook "cheers!"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cheers wordt vaak ook als bedankje gebruikt en is ook niet heel vreemd onder een e-mail. Alhoewel het ook niet standaard is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij een dikke plus, heel veel Engels-sprekenden gebruiken dit.
Zelf kreeg ik pas een e-mail van iemand die ik via een vriend kende en deze sloot af met:
Sincerely
naam.
Dat schijnt een gewone afsluiting te zijn.

Ken je de persoon wat beter dan is:
Take care
ook een gepaste en vriendelijke.

Maar Greetings kan ook natuurlijk.
12 jaar geleden
your sincerely
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Yours faithfully
-Kind regards
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kind regards,

Greets,

Regards,

Kindly regards,

Greeting,