Is 'fountainhead' een Engels synoniem voor 'oral ***'?

Als ik synoniemen zoek voor 'oral ***', vind ik onder andere 'fountainhead'. Maar als ik dan synoniemen voor dat woord zoek, vind ik beginning, early childhood...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met *** ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'sex' wellicht. Je mag dat soort dingen gewoon typen hoor, voorkomt weer verwarring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sex. Maar ik wilde niet riskeren dat mijn vraag verwijderd zou worden omdat het 'niet bestemd zou zijn voor jonge ogen' of hoe deze site het ook formuleert. Ik ben al vaak genoeg tegengekomen dat zulke vragen verwijderd werden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me sterk. Deze site is bedoeld voor mensen vanaf 16 jaar, dus als jouw vraag serieus en niet overdreven vulgair is, lijkt me dat geen probleem.
Amadea
12 jaar geleden
@Bliets: maar in werkelijkheid zitten er ook kinderen vanaf 9 jaar al op GV. Ze vullen bij het inschrijven gewoon geen leeftijd in waardoor ze probleemloos deelnemer kunnen worden. Maar uit hun vragen en/of antwoorden blijkt vervolgens hoe het zit..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar het discussiepunt is vervolgens of wij daar rekening mee zouden moeten houden?
Amadea
12 jaar geleden
Daar heb je een punt mee. Maar GV is niet beveiligd, elk teer kinderzieltje kan gekwetst worden door wat er voor iedereen te lezen staat.

Het beste antwoord

Wat ik denk is dat een 'head' geven ook wel bedoel wordt met inderdaad oraleseks ( bij de man ). Een fountain is een fontijn, dus dan lijkt mij een fountainhead een man die op een orale manier klaarkomt....

Toegevoegd na 21 seconden:
sorry: *fontein
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Fountainhead betekent bron, of oorsprong en heeft op zich niks te maken met orale sex.
Maar misschien vinden sommige engelse vieze mannetjes dat wel een mooi woord voor iets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zijn dat nou weer vieze mannetjes? Zuigen, een heel normaal woord, associeer ik ook al snel met fellatio. Ben ik dan ook een vies mannetje in jouw optiek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige woorden hebben meerdere betekenissen.. het nederlandse woord 'pijpen' is hier ook een voorbeeld van ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dan ben jij ook een beetje vies mannetje. Ik denk bv bij zuigen het eerst aan stofzuigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet bij Uranus altijd even gniffelen, ben ik nu ook een vies mannetje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In nederland heb je ook vieze mannetjes die met een normaal woord als watersport iets heel anders bedoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dan ben jij er ook een.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je meteen een vies mannetje als je in plaats van een platte, ordinaire term (die ik maar even niet noem, dat gaat vast tegen de regels in) of het kille, technische 'orale seks' een wat verbloemendere term gebruikt?