wie weet de Latijnse of italiaanse vertaling van deze zin?

jouw handen, jou beslissingen.
Ik heb overal op internet gekeken en voor een tattoo is het niet verstandig om het via google translation te doen.. kan iemand mij helpen !! mijn dank is groot !!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag het niet op goeievraag, want je hebt geen flauw idee wie je het antwoord geeft.
Ga naar een leraar latijn of italiaans, of neem contact op met een taleninstituut of iets dergelijks. Daarnaast, wil je een tattoo op je lijf die je zelf niet kan lezen? Als deze tekst zo belangrijk voor je is, waarom niet in het nederlands?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze is niet voor mijzelf maar voor een ander iemand , ik moet deze tekst in een afbeelding verwerken. Ik vraag het anders wel aan een ander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google vertaler. Dat is wel een goede!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsjeblieft geen google vertaler voor een zin gebruiken! Is niet te vertrouwen. Vraag het aan een beëdigd vertaler. Zoek even op internet en ik denk dat je wel gratis aan het antwoord kunt komen omdat het maar zo'n klein zinnetje is. Ikzelf zou zo'n antwoord in elk geval gratis verstrekken als ik vertaler was. Veel succes! Maar eigenlijk vind ik het de verantwoording van die ander voor wie je de tekst in een afbeelding moet verwerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Latijn en Italiaans zijn twee verschillende talen. Welke wil je nou?

Antwoorden (2)

Ik ken dit niet als gezegde, maar als ik het gewoon vertaal met mijn kennis, dan is het:

Le tue mani, le tue decisioni.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur even een berichtje naar marion61 die woont in Italie.