Is een "lopend buffet" een "a running buffet" in het Engels en een "un buffet ambulant" in het Frans?

Ik vind namelijk heel weinig als ik hiermee Google of op plaatjes klik... Hebben ze niet vaak lopende buffets in Frankrijk/Amerika, misschien :D?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het Engelse is dat idd fout, maar in mijn Frans woordenboek staat echt ''un buffet ambulant'', dat letterlijk ''rondtrekkend buffet'' betekent en volgens mij wel goed is...

Het beste antwoord

Engels: buffet dinner.
Frans: buffet debout.
AlphaLimaSierra