wat betekenen de verschjillende woorden in de verbetermogelijkheden - ballon ?

telkens er een woord wordt ge-input, en het werd verkeerd gespeld, dan krijg je in het tekstballonnetje heel wat verschillende mogelijkheden aangeboden ter aanpassing, maar bestaan alle deze woorden ook in de nederlandse taal ?

Toegevoegd na 2 minuten:
-verschijllende- moet zijn -verschillende-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stel, je bent een woord aan het typen dat verkeerd gespeld is, dan komt er op de pagina naast dit blokje
een geel getinte tekstballon waarin mogelijke ander woorden komen waar je kunt kiezen naar welk woord je voorkeur uitgaat. althans bij mij is dit het geval
Cryofiel
12 jaar geleden
WAAR ben je aan het typen? Met welk programma ben je aan het werken? Als het om een website gaat: welke?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben een antwoord aan het typen en dan plaats ik de reactie. Nee, er is geen sprake van een website
Cryofiel
12 jaar geleden
Je eerste zin klinkt alsof je het over Goeie Vraag hebt. Maar dat is een website - dus volgens je tweede zin heb je het niet over Goeie Vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toch het idee dat dit over deze site gaat. De gele verbetermogelijkhedenballon zie ik nu.
Cryofiel
12 jaar geleden
Ja, dat idee had ik eerst ook. Maar het gaat niet over een website, zegt johnny222. Trouwens, ik zie die tekstballonnen niet. Gelukkig maar, want ik heb een hekel aan dat soort afleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach met die lappen tekst die je soms tikt is het wel een mooie fouten vanger.
Cryofiel
12 jaar geleden
Mwoch, ik vind de afleiding ergerlijker dan die enkele fout die ik maak. Als je in mijn tekst een fout ziet, is dat echt *mijn* fout, en niet een fout van een spellingscontroleur die een slechte dag had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zitten er dan mensen die continue verbetermogelijkheden nar voor brengen, of is dit iets als "een automatische piloot" ?

Het beste antwoord

Dat betekent niets meer of minder dan dat iemand voor je een woord in die spellingsvorm gebruikt heeft of op 'negeer' heeft geklikt, zodat dat woord in die vorm wordt meegenomen bij volgende suggesties.
Er is geen controle of het correct is, dus je ziet veel foutieve suggesties omdat mensen vaak foutieve termen negeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel, dit wist ik "nog" niet

Andere antwoorden (2)

Ja die bestaan,maar je zal wel de grammatica en ook de woordenschat moeten kennen om het juiste woord uit te kiezen.

Wanneer je uw vraag aan het typen was ,was de keuze wel gemakkelijk om de juiste schrijfwijze van 'verschillende' aan te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je uw vraag aan 't typen was? Gaan we nou tutoyeren of niet? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor dat deed ik nu eens mooi niet, meneer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toch bedankt ervoor om me dit te melden
Niet allemaal, volgens mij zie ik wel eens wooden(wooden woonde wouoden woeden wouden wokoden woloden) in de balon (ballon bal on bal-on balion baloen) die niet echt Nederlands zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
war halen "zij" deze dan vandaan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen flauw idee